Біз компанияларға тұтынушылар үшін шынайы құндылықтарды айқындап, қалыптастыруға көмектесеміз. Бизнестегі тәжірибе ауқымын кеңейтіп, мәліметтер, технологиялар мен адам арасындағы тепе‑теңдікті сақтай аламыз. Тәжірибеге негізделген бизнес құру – инвестицияны көбірек салу деген сөз емес. Бұл инвестицияның басқа жолы деп айтса болады
Заманауи тұтынушылық тәжірибе – нәтижеліктің жаңа көзі
Бүгінде копания басшылығының бейімді және релеванттық тұтынушылық тәжірибе қалыптастыруға талпынғаны маңызды. Оның арқасында бизнес көздеген биік мақсаттына жете алады. Ол үшін барлық механизмдер мен процестердері, брендтер мен тұтынушылар қарым‑қатынасының жолын түбегейлі қайта қарау қажет
Біздің ұстанымымыз - тұтынушылар мүддесіне бейімделу. Нысандар мен шешімдердің тұтынушы үшін қаншалықты маңызды болатынын, олардың жеке өмірі мен қоғамдағы орны, орындайтын міндеттері адам өмірін қаншалықты жақсарта алатынын ескереміз
Осындай ұстаным мультиканалды маркетингтік компанияларды қолдауға бағытталған тұтынушылық тәжірибе қалыптастыруға мүмкіндік береді
Біздің мүмкіндіктер
Маркетинг, консалтинг және контент жасау
Маркетинг-стратегиялар жасап, оларды қадағалау, зерттеулер жүргізу, креативті платорформалар мен контент жасау
CRM коммуникациялары
Бизнес‑талаптары мен технологиялар таңдауымен бірге, 1‑2‑1 коммуникацияларын жоспарлап, іске қосу
Тұтынушылар аналитикасы
Компанияның даму деңгейін бағалаудан омниканалды трансформациялық бағдарламаларды жүзеге асыруға дейін
Электронды коммерция
E‑commerce стратегиясы, маркетплейстердегі жұмыс, T&L икемді тәсілі арқылы трафикті тартып, ұстап тұру
Сервис‑дизайн
Цифрлық өнімдерді жасаудан, оларды нарыққа шығаруға дейінгі барлық іс‑әрекеттерді қамтитын жұмыс кезеңдері